solfiber

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Sofia Henriksson - 1 februari 2014 22:29

Hinner med ett kort inlägg innan mobilen dör. Vi spelar Chicago och jag började med färg :) #nubörjartur

Av Sofia Henriksson - 1 februari 2014 19:43

Skrev nyss världens inlägg, gick sedan ut ur appen för att redigera en bild och vad händer då???
Jo allt tas bort! Tackar...

Här kommer lite kort om vad jag skrev:
Efter bandyn mellan Sverige och Kazakstan åkte vi till Ikea och Erikslund Shoppingcenter. Där vi köpte lite saker, jag köpte ett par nya hörlurar, ett skal, en snapple, en frapino, en hylla och en ny tröja :) träffade Josefine där och hennes mamma. Träffa även läskiga läraren, nr 14 och tro det eller ej träffa Blomman :O
Skulle egentligen va med Moa efter men vi kom hem då sent :(
Har fortfarande inte fått svar på smset som jag skicka till personen :'(
Menmen...
Här kommer några bilder:

Frost på fönstret

Av Sofia Henriksson - 1 februari 2014 10:40

Hade väl lite planer för i dag men dem verkar inte gå som planerat så idag blir det en, vanlig dag?
Kanske träffar Moa?
Kanske åker in till erikslund med familjen?
Hoppas på ett sms ifrån en viss person...

Dagen igår var den bästa utedagen jag någonsin haft med en klass. Vi gjorde upp eld, satt ihop ett stormkök, kokade blåbärssoppa ( vår lärare kallade våran för blåbärsgröt) och sen åkte vi stjärtlapp. Här är en bild på klassen innan stjärtlappsracet. :) :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En helt "vanlig" tjej, älskar att vara med vänner, släkt och med familjen. Älskar att hålla på med musik.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards