solfiber

Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Dagen idag <3 och lite annat...

Av Sofia Henriksson - 30 januari 2014 18:44

Japp allt började med en försenad buss..

jag och Linda gick vanlig tid från pizzerian där  vi brukar mötas, vi gick till samhället där bussen till Västerås går ifrån. Men det var en krock på E18 som gjorde vår buss sen ( den går 8:30) men som tur är kommer jag inte mer en två/tre minuter sent om jag tog 8:45 men självklart var den också i kön på E18 så.... Klockan blir mer och mer men som tur kom 9:00 bussen då den bussen tagit landsvägen. Blev försenad. På  bussen fick jag reda på att läraren var sjuk. Så har alltså väntat ute i kylan och snön på en buss som jag inte ens behövde ta, utaan kunde sovit!! 


sen åt jag pannkakor.   


i går var jag i kyrakn, det var kul som vanligt och blev fick en massa bollar på mig (som vanligt) nästa helg är det dags att åka till Stockholm och träffa andra delen av oss ungdommar som ska till barnhemmet i Riga      helgen efter det ska vi på läger i Finnåker och i Juni är det konsert och Resa till riga som gäller       

      

       

   konsert One direction !!!  håller även på med ett tal om barnarbete, snyft.




  //Ciao

        

 

Ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Henriksson - 5 februari 2014 22:55


Japp ma-provet gick dom förväntat... Helt kasst! Om jag får säga det själv är detta prov det prov jag verkligen sög på! Aaah! Men ska tänka på Moas tal : bli inte stressad, man behöver faktiskt inte ha A i alla ämnen och i alla prov. Inspirerande t...

Av Sofia Henriksson - 4 februari 2014 19:45

Japp har haft en stressdag idag, vi skulle nämligen hålla våra tal. Jätte nervöst men gick bra, fick faktiskt bra kritik som ex. blev rörd när du berätta om flickan som var 7 år, bra info, bra röst m.m ( har ju den bästa klassen) sen kom jag på att...

Av Sofia Henriksson - 3 februari 2014 08:00


Ska snart gå mot bussen, först ska jag borsta tänderna och ansiktet sen drar jag till busstationen och hoppas att bussen kommer i tid! Har historia idag sen slutar vi? mitt internet på mobilen är slut så blir nog inga inlägg under skoltid :/ Cia...

Av Sofia Henriksson - 2 februari 2014 20:33

Här är bilder från fotograferingen Blev en mindre seriös fotografering :) ...

Presentation


En helt "vanlig" tjej, älskar att vara med vänner, släkt och med familjen. Älskar att hålla på med musik.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards