solfiber

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Sofia Henriksson - 18 januari 2014 22:57

Saknar örebro så grymt mycket!! 

hatar att min Bästis bor där! men hon måste ju gå på skolan där...   

får träffa henne om cirka två veckor tror jag    

Fotbollsmatchen idag gick väl sådär   vi förlora med 5-4. Annars har jag inte gjort så mycket mer, shoppat, spela in lite låtar och sånt. Just nu väntar jag på att min bästis ska kolla klart på sin serie och sen ringa mig

oj , kanske ska skriva lite om mig först ?


eehm... Självklart heter jag inte solfiber, utan fick det namnet av en tjej hon är en av mina närmaste kompisar. Kallar henne vete (vendela) och fick då smeknamnet solfiber, ingen aning om varför ? men jag gillar det     

heter som sagt Sofia, går första året på gymnasiet med inriktningen ekonomi. på fritiden spelar jag in låtar, är med vänner och åker till Örebro . har ingen aning om vad jag mer ska berätta men aa det var väl allt.

  en av de bästa på jorden är min LINDA, (hon till höger) älskar henne! hon finns alltid där och hon är en ängel. Besök hennes blogg!! www.nattstad.se/lindaoikarinen

   min bästis MOA!!! Love U

     josefine :)

  lite kort om mig och mina vänner :) 

Smile and enjoy life <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En helt "vanlig" tjej, älskar att vara med vänner, släkt och med familjen. Älskar att hålla på med musik.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards