solfiber

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Sofia Henriksson - 23 januari 2014 21:26

Som rubriken lyder har jag 

  1. Gått till skola och pluggat   
  2. Haft träning med brorsan   
  3. Nu pluggar jag   
  4. Snart ska jag Dansa   

Så i skolan hade jag engelska, uppgiften jag var orolig över gick super    sen hade vi talövningar som gick bra det också :)

sen var det lunch: fläskarré med rosmarinsky, rostad potatis och tre sortes lök. På sallads bordet fanns Annans mumms     

Sen satt jag och Josefine kvar en timme och bara snacka  efter som Vendela slutade så sent och var tidspressad efter skolan valde vi att byta dag. Sen åkte jag hem efter vi snackat. Åh!! Juste!! när jag och Josefine gick tillbax till skolan skulle vi hämta våra väskor som var i vårt klassrum. Där inne hade EKEKO11A sin lektion så pinsamt som det var "smög" vi "tyst" in i klassrummet tog våra väskor och stack. Ni vet när dörren öppnas och alla verkligen kollar på den som står vi dörren... JO det hände alla verkligen Glodde   

men iallafall när jag kom hem slappa jag i typ två timmar sen följde jag med brorsan på träning och efter hans träning körde jag "MÖRDAR" träningen med de vuxna efter.... SÅ JOBBIGT! sen efter tränningen typ innan jag börja blogga så pluggade jag lite, Nu ska jag dansa och sätta ihop det näst sista i koregrafin  

låten vi dansar till är en mix av : "Mina områden" och "flyger fritt"


( fick nyss en tid till tandläkaren, på sportlovet. Tur att jag inte missar något i skolan :) )


maten :)                    Plugg                 rast :)                    random bild från datorn

          Min dag //Sofia




Av Sofia Henriksson - 23 januari 2014 10:21

Engelskan börjar bli bättre med den nya läraren, vi ska ha skrivsak, man skriver typ två minuter på sig att skriva sen byter man dator och upprepar, lite pinsamt då datorn är sämst och ibland visar bilderna :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En helt "vanlig" tjej, älskar att vara med vänner, släkt och med familjen. Älskar att hålla på med musik.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards