solfiber

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Sofia Henriksson - 20 januari 2014 22:17

Vilsen? Har ingen aning om vad som händer?? Vill gråta och skratta samtidigt. Nu menar jag inte glädjetårar utan tårar. Känner enorm saknad av min vän som bor 49minuter i från mig med tåg, känner någon slags tomhet oxå tror jag... Förr bloggade jag oxå men bara för ett tag. Undrar om jag var vilsen då och bloggade för att styra upp mitt liv?
Nu låter det helt fel när man skriver det? Åhh varför...
Nu blev det ett långt inlägg men kände för att skriva av mig lite.

Idag har jag lyckats sålt alla kakburkar, så en stor guldstjärna till mig :) har haft historia och käkat samt tråkat och lyssnat på musik :) lite kort om dagen idag :)

Just det ... När jag bloggar från mobilen blir bilderna stora men ändrar det senare :P

Hittade en "bild" har gjort den genom åren jag och Moa vart vänner. Har skrivit dit alla olika saker (vissa vet jag inte ens vad det betyder eller varför jag överhuvudtaget skrev dit men iallafall tanken som räknas :P )

Av Sofia Henriksson - 20 januari 2014 13:47

Sitter nu på bussen med två h&ms kassar och där i ligger 6st kakburkar som ska säljas. Har redan fått två som vill ha :) när jag kommit hem ska jag vänta på brorsan sen går vi till pappa och packar grejer som ska med till mamma. Låt veckan bli en grym vecka!!

När jag käka på skolan såg jag att resten av veckan kommer det vara god mat varje dag :)


       

Några random bilder från mobilalbumet :P

Av Sofia Henriksson - 20 januari 2014 08:46

Just nu sitter jag på bussen och är på väg mot skolan, älskar min skola och min klassInnan jag gick till bussen så hjälpte jag min bror med hans glosor som han imorse kom på att han har förhör på dom idag (smart...) han har iallafall ett bra "stavningsminne" han kommer ihåg bokstäverna rätt fort så tror att han klarar förhöret :) har cirka tio minuters resa kvar med bussen och sen är jag framme. Bloggar mer sen :)


Sämsta bilden, jag vet :P

 

Skulle inte tro att jag åker den där!! #höjdrädd

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En helt "vanlig" tjej, älskar att vara med vänner, släkt och med familjen. Älskar att hålla på med musik.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards