solfiber

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Påväg till skolan

Av Sofia Henriksson - 20 januari 2014 08:46

Just nu sitter jag på bussen och är på väg mot skolan, älskar min skola och min klassInnan jag gick till bussen så hjälpte jag min bror med hans glosor som han imorse kom på att han har förhör på dom idag (smart...) han har iallafall ett bra "stavningsminne" han kommer ihåg bokstäverna rätt fort så tror att han klarar förhöret :) har cirka tio minuters resa kvar med bussen och sen är jag framme. Bloggar mer sen :)


Sämsta bilden, jag vet :P

 

Skulle inte tro att jag åker den där!! #höjdrädd

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Henriksson - 5 februari 2014 22:55


Japp ma-provet gick dom förväntat... Helt kasst! Om jag får säga det själv är detta prov det prov jag verkligen sög på! Aaah! Men ska tänka på Moas tal : bli inte stressad, man behöver faktiskt inte ha A i alla ämnen och i alla prov. Inspirerande t...

Av Sofia Henriksson - 4 februari 2014 19:45

Japp har haft en stressdag idag, vi skulle nämligen hålla våra tal. Jätte nervöst men gick bra, fick faktiskt bra kritik som ex. blev rörd när du berätta om flickan som var 7 år, bra info, bra röst m.m ( har ju den bästa klassen) sen kom jag på att...

Av Sofia Henriksson - 3 februari 2014 08:00


Ska snart gå mot bussen, först ska jag borsta tänderna och ansiktet sen drar jag till busstationen och hoppas att bussen kommer i tid! Har historia idag sen slutar vi? mitt internet på mobilen är slut så blir nog inga inlägg under skoltid :/ Cia...

Av Sofia Henriksson - 2 februari 2014 20:33

Här är bilder från fotograferingen Blev en mindre seriös fotografering :) ...

Presentation


En helt "vanlig" tjej, älskar att vara med vänner, släkt och med familjen. Älskar att hålla på med musik.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards